Renkten renge girdim…

şehirler arası yolculuklar gibiyim, sabah ezanında yola çıkılmış, yol üstü salaş bir lokantanın lezzetinden geçilmiş, yorgun ama turuncuyum…

yürüyorum, yollarım biraz engebeli, taşlı çakılı, bazende düzlük ama ben o baharda açan küçük mavi çicekleri gördüm ya bende maviyim şimdi…

filizleniyor düşlerim geceye sonra dallanır budaklanır sarar beni uyurum sıcaklığıyla, sabah güneşiyle tekrar yeşillenirim yeşilim...

yağmuru çağıran müzikler çalıyor playerda birazdan yükünü boşaltır, demini almış çay gibi tamım, tavşan kanıyım, kırmızıyım…

“hayatını yaşamak” hep mutlu bir cümle gibi kurulurdu “köşeyi dönmekte” öyle, şimdi köşede bekliyorum hayatı, çok ciddiyim çok siyahım…

ilk sigaramı içtim, kendimi yoldan çıkardım artık çoğu şeyi yapabilirim artık sütten çıkma ak kaşık değilim ama halen beyazım…

renkten renge girdim, şimdi tüm duygularımla uyumlu olsun diye griyi seçtim kendime…

Published in: on 28 Şubat 2010 at 23:00  Yorum Yapın  

The URI to TrackBack this entry is: https://sedatozdemir.wordpress.com/2010/02/28/renkten-renge-girdim/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Bir Cevap Yazın

